Den første faktura


Den første faktura i modtager er anderledes end de efterfølgende fakturaer.

På den første faktura skal Du være opmærksom på følgende:

I kan være opkrævet et oprettelsesgebyr - i forbindelse med nye oprettet abonnementer.
I kan være opkrævet ekstra for forbrug, som ikke er inkluderet i jeres abonnement (f.eks. indholdstakserede tjenester, opkald til udlandet og udlandstrafik - afhængigt af hvilket abonnement I har).
Den første faktura kan dække over mere end en måned.
I er opkrævet fra den dag, abonnementet blev aktiveret (enten da I købte det, da I selv aktiverede det – eller automatisk senest 90 dage efter købet).

På selvbetjeningen kan I finde alle detaljer om jeres forbrug.

Bemærk, at jeres abonnement/abonnementer opkræves forud. Det betyder, at jeres første faktura kan være højere end de efterfølgende, da fakturaen kan dække over mere end én måneds abonnement.

 

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os, så skal vi nok sørge for at du får hjælp til det du bøvler med.