Nyt simkort

I kan bestille et nyt simkort på 2 forskellige måder. 

  • Vil I have et nyt simkort hurtigst muligt? Så henvend jer til en 3butik og få udleveret et simkort med det samme. Husk at kun kontraktansvarlig kan få udleveret et simkort. Medbringe gyldigt billed-ID. 
  • I kan kontakte Erhvervsservice, som kan bestille et simkort til jer. Det er kun kontraktansvarlig, som kan bestille et nyt simkort gennem erhvervsservice. 

Vælger I, at vi skal sende simkortet til jer, vil det blive sendt til jeres firmaadresse og vil være hos jer i løbet af 3-5 hverdage.

Et nyt simkort koster 100 kroner inkl. moms og opkræves på den næstkommende faktura. 

Særligt ved tyveri
Har I mistet en mobil, sender vi ikke automatisk et nyt simkort til jer. Husk derfor at oplyse hvis I har brug for et nyt simkort, når I spærrer et abonnement i forbindelse med evt. tyveri.

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os, så skal vi nok sørge for at du får hjælp til det du bøvler med.