Nyt SIM-kort

I kan bestille et nyt SIM-kort på to forskellige måder. 

  • Skal i bruge et nyt SIM-kort hurtigst muligt, så henvend jer i en 3Butik for at købe og hente et. Bemærk, det er kun den kontrakt ansvarlige som kan købe og hente et nyt SIM-kort. Husk at medbring gyldigt ID. 
  • I kan kontakte Erhvervsservice telefonisk, som kan bestille et SIM-kort til jer. Det er kun kontraktansvarlig, som kan bestille et nyt SIM-kort igennem vores erhvervsservice. 

Vælger I, at bestille et nyt SIM-kort igennem vores erhvervsservice, bliver det sendt til jeres firma adresse og det vil være hos jer i løbet af 3-5 hverdage.

Et nyt simkort koster 100 kr. inkl. moms og opkræves på næstkommende faktura. 

Særligt ved tyveri
Har I mistet en mobil, sender vi ikke automatisk et nyt SIM-kort til jer. Husk derfor at lade os vide, hvis I har brug for et nyt SIM-kort, når I spærre et abonnement i forbindelse med evt. tyveri.

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os, så skal vi nok sørge for at du får hjælp til det du bøvler med.