Dataopsætning

Hvis iPad’en ikke er på internettet, kan der være flere ting galt. Tjek om iPad’en tilslutter til det korrekte adgangspunkt/APN således:

1. Vælg Indstillinger. Tryk på punktet ”Mobildata”, og aktivér både Mobildata og 4G, som vist herunder.

Justér APN-indstillinger ved at vælge "Indstillinger". Tryk på punktet ”Mobildata”, og vælg punktet ”APN-indstillinger”.

Har du et data-abonnement i din iPad, skal du benytte ”bredband.tre.dk”.

Har du et telefon-abonnement i din iPad, skal du benytte ”data.tre.dk”.

Virker internetforbindelsen ikke, kan det løse problemet at nulstille netværksindstillingerne. Det gøres således:

til Indstillinger. Vælg punktet ”Generelt”.

2) Vælg ”Nulstil” i bunden af listen.

3) Vælg ”Nulstil Netværksindstillinger”, og indtast en evt. kode til din iPad.

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os, så skal vi nok sørge for at du får hjælp til det du bøvler med.