Opsætning af E-mail

  1. Træk ned i besked-menuen i toppen og tryk på ”hurtig indstillinger” øverst til højre og vælg derefter ”indstillinger” (ikonet med skruetrækker og skruenøgle). Vælg ”Tilføj konto” under kategorien ”Konti”.

 

  1. Tryk på Email, og indtast herefter oplysningerne om indgående post, fra din E-mail-udbyder.
    Indtast ”smtp.3.dk” i feltet SMTP-server.

 

Opsætning af email fra din virksomhed:

  1. Træk ned i besked-menuen i toppen og tryk på ”hurtig indstillinger” øverst til højre og vælg derefter ”indstillinger” (ikonet med skruetrækker og skruenøgle). Vælg ”Tilføj konto” under kategorien ”Konti”.

  1. Tryk på ”Virksomhed”. Indtast herefter E-mail-oplysningerne fra din IT-afdeling.

Opsætning af Gmail:

  1. Træk ned i besked-menuen i toppen og tryk på ”hurtig indstillinger” øverst til højre og vælg derefter ”indstillinger” (ikonet med skruetrækker og skruenøgle). Vælg ”Tilføj konto” under kategorien ”Konti”.

  1. Tryk på ”Google”. Vælg ”Eksisterende”, hvis du har en Gmail-adresse i forvejen.

 

  1. Indtast E-mailadresse og adgangskode.

 

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os, så skal vi nok sørge for at du får hjælp til det du bøvler med.