Den sidste faktura

Når du har opsagt dit abonnement, modtager du altid din slutfaktura med posten. Det gælder også, hvis din faktura automatisk bliver betalt via Betalingsservice, eller vores gratis betalingsløsning. På din slutfaktura er du opkrævet for dit forbrug frem til din opsigelsesdato. Fordi betalingen af abonnementet hos os opkræves forud, kan I have betalt for meget. På jeres næstsidste faktura kan I se, at I betaler for en periode, hvor I er opsagt. Dette eventuelt overskydende beløb, vil blive modregnet på slutfakturaen, så I kun betaler for jeres aktive periode.

Har I et tilgodehavende på jeres slutfaktura, kan I få dem udbetalt ved at udfylde formularen her.

I har desuden, efter opsigelsen, ikke længere adgang til selvbetjening - hvis I ønsker at gemme digitale kopier af jeres fakturaer, skal I huske at downloade dem fra vores selvbetjening inden. 

Når I har opsagt abonnementet/abonnementerne, vil vi den 16., efter jeres opsigelsesdato, lave jeres slutfaktura. Denne modtager I med posten omkring den 21. i måneden. På jeres slutfaktura kan I se, om I er opkrævet frem til datoen for jeres opsigelse, eller om I har et tilgodehavende.

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os, så skal vi nok sørge for at du får hjælp til det du bøvler med.