Fejl ved nummerflytning

Der kan være forskellige årsager til, at dit nummer ikke kan flyttes over til os. Nedenfor har vi listet de typiske årsager, og hvordan du skal forholde dig til fejlen.

  • Dit nummer er i gang med at blive flyttet til et andet teleselskab
    Kontakt det teleselskab du er ved at få flyttet dit nummer til og annuller ordren. Når det er gjort, skal du udfylde en ny fuldmagt for nummerflytning til os.

  • Vi mangler fuldmagt
    Udfyld en fuldmagt for nummerflytning af mobil eller fastnet:

    Mobil
    Fastnet

  • Du er ikke ejer af nummeret
    Ejeren af abonnementet skal udfylde en fuldmagt for mobil eller fastnet og sende den til os. Hvis du er i tvivl om, hvem der skal skrive under på fuldmagten for flytning af dit nummer, kan du se det på din regning eller kontakte dit tidligere teleselskab.

  • Vi mangler dit simkort-nummer
    Udfyld fuldmagt med dit korrekte simkort-nummer, som du kan finde på selve simkortet eller ved at kontakte dit tidligere teleselskab.

  • Dit nummer er blokeret
    Du skal tage kontakt til dit tidligere teleselskab for at få ophævet blokeringen. Når blokeringen er fjernet, skal du kontakte os. Så snart dette er sket, starter vi flytning af dit nummer.

  • Dit nummer er ikke aktivt
    Du skal kontakte dit tidligere teleselskab for at få dit nummer åbnet igen. Så snart dette er sket, skal du skrive en mail til np@3.dk, så vi straks kan starte flytning af dit nummer.

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os, så skal vi nok sørge for at du får hjælp til det du bøvler med.