Indtastning af åbningstider

  • Hvordan indtaster jeg vores åbningstider?

  • Her vælger du ’Tidsplaner’ i administratorklienten under Funktionsnumre.


 

  • Efterfølgende vælges den svargruppe, som du vil definere åbningstiderne for.



  • Som standard er nummeret åbent, for indgående opkald, hele døgnet og alle årets dage. I skal derfor definere hvilke tidspunkter og dage I ikke ønsker at få opkald, og hvad der i øvrigt skal ske med de indgående opkald.

  • Start med at redigere ’Planlagt åbningstid’ og læg evt. en velkomsthilsen på. Handling skal altid være ’Åben’.

 

  • Du er nu klar til at specificere, hvornår I ikke har åbent. De planlagte begivenheder er i prioriteret rækkefølge, og du bør derfor starte med de dage de normale lukketider, og derefter tilføje helligdage, som automatisk får højere prioritet, da de bliver tilføjet efterfølgende.

    Uden for åbningstid (hverdage og weekender)
  • Vælg ’Tilføj ny planlagt begivenhed’

  • Skriv navnet på begivenheden, f.eks. ’Hverdage’.

  • Gentag: Ugentligt – klik mandag til fredag.

  • Fjern flueben i start og slutdato.

  • Indtast den tid I holder lukket på hverdage 17:00 til 08:00.

  • Besked: Tilføj evt. lukkebesked.

  • Handling: Luk eller videresend til gruppeindbakke, hvis I vil have en voicemail på.

  • Klik på ’Gem’ og tilføj evt. weekender med samme fremgangsmåde.

    Helligdage
  • Vælg ’Tilføj ny planlagt begivenhed’.

  • Skriv navnet på begivenheden, f.eks. ’Jul’.

  • Gentag: Hvert år.

  • Fra: 23-12-2015 16:00.

  • Til: 26-12-2015 24:00.

  • Slut: Aldrig.

  • Besked: Tilføj evt. lukkebesked.

  • Handling: Luk eller videresend til gruppeindbakke, hvis I vil have en voicemail på.

  • Klik på ’Gem’ og tilføj andre helligdage.

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os, så skal vi nok sørge for at du får hjælp til det du bøvler med.