Opsig abonnement

Vent lige med at beslutte jer, til I har talt med os!
Vi vil gerne sørge for, at I har et abonnement, der matcher jeres behov. Er I utilfredse med jeres abonnement, vil vi gerne hjælpe med at finde et andet, der passer bedre til jeres behov.

Hvis I allerede er helt sikre på, at I vil opsige abonnementet, sørger vi for, at I får personlig hjælp til dette.  

Ring til os på 70 313 419, hvor vi sidder klar til at hjælpe jer med, enten, at finde et mere passende abonnement, eller tage imod jeres opsigelse.

90 dages opsigelse

Opsigelsesvarslet er altid 90 dage og tidligst til udgangen af bindingsperioden. I vil inden for 90 dage modtage en bekræftelse på, at jeres abonnement hos os ophører. Bekræftelsen bliver sendt pr. post til den adresse, der er registreret i CVR-registret.

Bemærk, at det kun er den kontraktansvarlige, der kan opsige en aftale.

I har desuden, efter opsigelsen, ikke længere adgang til selvbetjening, så hvis I vil gemme digitale kopier af jeres regninger, skal I huske at downloade dem fra jeres selvbetjening inden.

Er du privatkunde?
Du kan læse mere om vores privatvilkår her.

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os, så skal vi nok sørge for at du får hjælp til det du bøvler med.