Om saldokontrol

Saldokontrol sørger for, at jeres forbrug i en faktureringsperiode ikke overskrider det fastsatte beløb, som I har valgt. Faktureringsperioden løber fra den 16. i en måned til den 15. måneden efter. Saldokontrollen er en gratis service, som spærrer for:

  • Opkald
  • sms/mms
  • Data
  • Alt forbrug i udlandet, herunder data, sms/mms og opkald

Følgende er IKKE inkluderet i saldokontrol og takseres derfor udover den valgte forbrugsgrænse:

  • Abonnement
  • Tillægs- og rabatpakker
  • Indholdstjenester
  • Afdragsordning

Eksempel

  1. Hvis I vælger en saldogrænse på 300 kr. med et 3Enkelt Fri Tale 2 GB til 169 kr. om måneden, vil Saldokontrol altså først spærre ved 469 kr. (300 kr. + 169 kr. = 469 kr.)
  2. Hvis I derimod vil have en regning på max 300 kr. med 3Enkelt Fri Tale 2 GB abonnementet, skal I sætte en saldogrænse på 100 kr., da saldogrænsen kun kan sættes på runde tal. Hermed vil regningen ende så tæt på 300 kr. som muligt (100 kr. + 169 kr. = 269 kr.)
  3. Hvis I derimod har abonnementet 3Enkelt Fri Tale 2 GB og rabatpakken 3Global Travel til kr. 55,20 om måneden, og ønsker en saldogrænse på 300 kr., vil Saldokontrollen spærre ved et forbrug på 548 kr. (169 kr. + 300 kr. + 55,20 kr. = 524,20 kr.)

Aktivering af Saldokontrol
Saldokontrollen aktiveres via selvbetjening, hvor I altid, helt gratis, kan ændre saldogrænsen eller helt fjerne saldokontrollen. Hvis I ønsker at ringe til vores kundeservice for at ændre beløbsgrænsen, kan det gøres gratis én gang i kvartalet. Ønsker I at ændre det mere end én gang i kvartalet, koster det 25,- kr. pr. gang.

Husk desuden at saldokontrollen følger faktureringsperioden, hvilket betyder at jeres saldokontrol bliver nulstillet den 16. i hvér måned.

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os, så skal vi nok sørge for at du får hjælp til det du bøvler med.