Er en reparation nødvendig?

Oplever I problemer med en mobil eller tablet, kan det ofte løses ved at genstarte denne eller opdatere styresystemet, hvis en nyere version er tilgængelig.

Skal jeres mobil/tablet repareres, kan alle 3Butikker hjælpe jer med at sende den til reparation. I skal blot medbringe den ødelagte mobil/tablet, samt købskvittering, som kan findes på jeres selvbetjening.

I har også mulighed for selv at sende jeres mobil/tablet til reparation. Dette gør I ved at kontakte kundeservice. Vi betaler selvfølgelig portoen, men vær opmærksom på, at I selv skal printe nogle dokumenter ud, som skal sendes sammen med jeres mobil/tablet til værkstedet.

Er I ikke længere kunde hos os, kan I anmelde skaden i en 3Butik eller kontakte kundeservice.

Husk, at inden I indleverer en mobil/tablet til reparation, skal I:

  • Gemme alle data og lav en sikkerhedskopi af jeres mobil/tablet. Billeder, apps osv. vil nemlig blive slettet ved reparation.
  • Deaktivér låsekoden/sikkerhedskoden på jeres mobil/tablet.
  • Særligt for iPhone/iPad: Deaktivér ”Find min iPhone/iPad” (via indstillinger eller via iCloud.com).

Vigtigt at vide:

  • Jeres mobil/tablet vil blive opdateret med den nyeste version af styresystemet.
  • Vi bestræber os på, at I får din mobil/tablet tilbage fra reparation, inden for 14 dage.
  • Jeres mobil/tablet vil blive bortskaffet, hvis den ikke bliver afhentet 3 mdr. efter, at I har fået besked om, at den er retur i 3Butikken.
  • Det koster 275 kr. i undersøgelsesgebyr, hvis det viser sig, at skaden ikke er omfattet af reklamationsretten, og I stadig ønsker jeres mobil/tablet retur.

Stadig brug for hjælp?

Skriv til os, så skal vi nok sørge for at du får hjælp til det du bøvler med.